DALLAS SE VRACÍ!!

09.06.2012 22:37

Mnozí z vás co mě znají ví, že spolupracuji i s webem cwzone.cz. A protože jsem milovník JR, tak jsem tam lobovala za Dallas, ať ho děvčata překládají, a tak jsem se tam i ujala informací o něm. Je zbytečné zakládat web, když i titulky budou tam od překladatelky Harosky a Nine9. Takže tento seriál budu aktualizovat tam. Seriál bude mít prozatím 10 epizod, začíná se vysílat už za pár dní 13.6., takže si nenechte ujít první díl!! Samozřejmě JR a Bobby chybět nebudou, ale i nové tváře, hlavně ze seriálu Zoufalé manželky se vám budou určitě líbit.. Na cwzone.cz můžete shlédnout už nějaká videa a i přečíst si nějaká infa co jsem tam doplnila, včetně hereckého obsazení atd. Takže kdo si chce hezky o prázninách vyplňit nějaký večer, tak doporuču Dallas :-)

>>> DALLAS NA CWZONE.CZ UŽ 13.ČERVNA !!!  <<<