INTERVIEW SE SHONDOU RHIMES

31.07.2012 13:31

Shonda Rhimes sdělila, že s odchodem herečky Kate Walsh, která se zavázala na pouhých třináct epizod, dává všechno v sázku.
"Se scénáristy jsme k téhle sérii přistoupili jako ke hře bez pravidel, všechno se může změnit," říká. Podle Shondy Rhimes nemusí být ale třináctá epizoda tou poslední: "Disney i ABC mě požádali, abych jim předložila nápady. Dlouho jsem nad tím uvažovala a přišla jsem na tohle: Pokud vymyslím něco, z čeho budu mít radost a pocit, že je to opravdu nápadité a dobré, tak se do toho pustíme."
A když nic nevymyslí? "Nechci pokračovat jenom proto, abychom pokračovali," říká Shonda Rhimes, která se svých Shondalandem produkuje více seriálů. "Mám toho hodně. Mám další práce. Chci pokračovat jen v případě, pokud můžeme psát o něčem zajímavém."

O překlad se postarala Phoebess